07
06.2024

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie zatrudni pracownika na stanowisku: Specjalista ds. zamówień publicznych w Aptece Szpitalnej

Drukuj

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie zatrudni pracownika na stanowisku:
Specjalista ds. zamówień publicznych w Aptece Szpitalnej
Miejsce pracy: lokalizacja przy ul. Arkońskiej 4


Główne Obowiązki:
Przygotowywanie postępowań przetargowych dotyczących asortymentu Apteki Szpitalnej (produkty lecznicze, wyroby medyczne), polegające m.in. na:
1. organizacji pracy w programie Excel oraz Word (tabele, podstawowe formuły matematyczne)
2. korespondencji e-mailowej w celu analizy rynku pod kątem postępowań, uzyskiwanie wycen produktów
3. analizie kosztów oraz zapotrzebowań na produkty wydawane z Apteki Szpitalnej
4. przygotowywaniu dokumentacji przetargowych (opis przedmiotu zamówienia, wniosek wraz z załącznikami)
5. uczestniczeniu w pracach Komisji przetargowych przygotowywanych postępowań
6. współpracy z Działem Zamówień Publicznych oraz Działem Prawnym Szpitala (aneksy umów przetargowych, stosowanie prawa opcji zgodnie z ustawą)
7. bieżącej kontroli obowiązujących postępowań przetargowych (wszczynanie nowych procedur, zamykanie zakończonych umów)
Wymagania minimalne:
1. wykształcenie średnie, preferowane wyższe
2. dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel),
3. umiejętność sporządzania i redagowania pism.

Mile widziane:
1. ukończone studia lub kursy z zakresu zamówień publicznych,
2. umiejętność sporządzania i redagowania dokumentacji przetargowej,
3. praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. doświadczenie zawodowe w pracy w dziale zamówień publicznych,

Oferujemy:
1. umowę o pracę
2. zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu
3. świadczenia w ramach ZFŚS

Dokumenty można złożyć osobiście w budynku dyrekcji przy ul. Broniewskiego 2, II piętro, pokój nr 330, w godzinach 7.25 – 15.00 lub przesłać na adres e-mail podany w ogłoszeniu podając w tytule wiadomości nazwę stanowiska.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”
Informacje Administratora Danych Osobowych dla Kandydatów znajdują się na stronie Szpitala, adres: https://spwsz.szczecin.pl/informacje-administratora-danych-osobowych/informacje-administratora-danych-osobowych-pliki

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Oferty należy składać w terminie 4 tygodni od ukazania się ogłoszenia.

Kontakt
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
Arkońska 4, 71-455 Szczecin
91 -813-9032 lub - 9671
dkp@spwsz.szczecin.pl
www.spwsz.szczecin.pl

« powrót
Nasz system korzysta z plików cookies. Zgodnie z opracowaną polityką  cookies przedmiotowe pliki mogą być wykorzystywane  do zapamiętywania ułożenia poszczególnych elementów; zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy zamówienia, prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony portalu oraz badania potrzeb użytkowników, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika Przeglądarka internetowa z której Państwo korzystacie umożliwia zmianę ustawień obsługi plików cookies. Korzystanie z tego serwisu internetowego bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia oraz oznacza akceptację dla stosowanych tu plików cookies.W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest:  Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych dostępne są  na stronie https://www.spwsz.szczecin.pl/ w zakładce Informacje Administratora Danych Osobowych.
Dowiedź się więcej Zamknij