Dział Organizacyjno-Prawny

tel. 91 813 9021, 9022

Kierownik

Magdalena Szymańska

Zadania

  • opracowywanie koncepcji projektów zmian organizacyjnych, dokonywanie odpowiednich uzgodnień zapewniających zachowanie prawidłowości wzajemnych powiązań między komórkami Szpitala,
  • projektowanie, w porozumieniu z przełożonym, struktury organizacyjnej Szpitala,
  • emisja aktów normatywnych Szpitala,
  • nadzór i kontrola funkcjonalna w zakresie ustalania struktur i powiązań organizacyjnych Szpitala.
  • przygotowywanie zmian i aktualizacji dokumentów formalno-prawnych, związanych z działalnością Szpitala, w tym dokumentów rejestrowych,
  • przygotowywanie (we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi) zmian i aktualizacji dokumentów i regulaminów wewnętrznych SPWSZ, w szczególności Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Szpitala.
  • przygotowywanie (na podstawie otrzymanych dokumentów źródłowych) projektów wniosków i uchwał przedkładanych pod obrady Rady Społecznej SPWSZ oraz wniosków o ich zatwierdzenie przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego, zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami w tym zakresie,
  • organizacja i obsługa posiedzeń Rady Społecznej Szpitala,
  • przygotowywanie (na podstawie otrzymanych dokumentów źródłowych) projektów zarządzeń i decyzji Dyrektora,
  • przygotowywanie, we współpracy z radcą prawnym / adwokatem, projektów umów i dokumentów, wynikających z bieżącej działalności Szpitala,
  • wykonywanie czynności kancelaryjnych, zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji Kancelaryjnej,
  • prowadzenie obsługi sekretariatów Dyrektora i Zastępców Dyrektora,
  • bieżąca obsługa interesantów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • prowadzenie rejestru umów zawieranych w imieniu Szpitala oraz ich gromadzenie, przechowywanie i udostępnianie do użytku służbowego,
    gromadzenie, utrzymywanie i udostępnianie do użytku służbowego dokumentów regulujących status prawny i system organizacyjny Szpitala,
  • przygotowywanie do wydania, rozprowadzanie do właściwych komórek organizacyjnych nowych wewnętrznych aktów normatywnych oraz zmian i uzupełnień do aktów obowiązujących,.
  • kompletowanie, przechowywanie i udostępnianie do użytku służbowego wewnętrznych aktów normatywnych,
  • kompletowanie i przechowywanie protokołów z posiedzeń Rady Społecznej Szpitala, wraz z dokumentacją towarzyszącą,
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentacji, związanej z wpływającymi do Szpitala wnioskami o odszkodowanie,
  • udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie dokumentacji medycznej,
  • prowadzenie rejestrów kancelaryjnych, w tym: rejestru Zarządzeń Dyrektora, rejestru pism rozsyłanych wg rozdzielnika, rejestru udostępnionej dokumentacji medycznej,
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • ewidencja i rozliczanie kosztów korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne,
  • współpraca z sekretarkami i rejestratorkami medycznymi z poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala w zakresie prawidłowego rozdziału dokumentów i przepływu informacji,
  • monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych dostępnych środków możliwych do pozyskania na finansowanie działań Szpitala;
  • wstępna weryfikacja możliwości pozyskania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE)/innych dostępnych środków możliwych do pozyskania na finansowanie działań Szpitala,
  • koordynacja działań związanych z przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
  • gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej,
  • pomoc w koordynacji/koordynacja projektów inwestycyjnych i miękkich realizowanych w Szpitalu, współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych UE i innych środków zewnętrznych,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Szpitala w realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
  • utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą,
  • udział w kontrolach prowadzonych przez uprawnione jednostki zewnętrzne w zakresie realizacji projektów,
  • opracowywanie projektów pism kierowanych do instytucji zarządzających/ wdrażających/ kontrolujących - w zakresie opracowywanych, realizowanych i zrealizowanych projektów,
  • przekazywanie zaleceń pokontrolnych i monitoring ich wdrożenia.
Nasz system korzysta z plików cookies. Zgodnie z opracowaną polityką  cookies przedmiotowe pliki mogą być wykorzystywane  do zapamiętywania ułożenia poszczególnych elementów; zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy zamówienia, prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony portalu oraz badania potrzeb użytkowników, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika Przeglądarka internetowa z której Państwo korzystacie umożliwia zmianę ustawień obsługi plików cookies. Korzystanie z tego serwisu internetowego bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia oraz oznacza akceptację dla stosowanych tu plików cookies.W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest:  Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych dostępne są  na stronie https://www.spwsz.szczecin.pl/ w zakładce Informacje Administratora Danych Osobowych.
Dowiedź się więcej Zamknij