Rejestracja elektroniczna do poradni
Do poradni specjalistycznych SPWSZ pacjenci mogą rejestrować się drogą mailową:
rejestracja@spwsz.szczecin.pl
W przypadku rejestracji mailowej prosimy o przesłanie w treści wiadomości następujących danych:
- pierwsza wizyta: imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania, telefon kontaktowy, kod skierowania i nazwę poradni, w której ma zostać zarejestrowana wizyta,
- kolejna wizyta: imię, nazwisko, PESEL i nazwę poradni, w której ma zostać zarejestrowana wizyta.
Po wysłaniu maila pacjent otrzyma najpierw automatyczną wiadomość zwrotną z potwierdzeniem odbioru maila, a następnie odpowiedź z terminem wizyty (rejestracja wyznaczy pierwszy wolny termin). Odpowiedź powinna nadejść w terminie do trzech dni roboczych.
Jeśli pacjent nie akceptuje wskazanego w wiadomości terminu lub chce zrezygnować z zarejestrowanej drogą mailową wizyty, powinien skontaktować się z Centralną Rejestracją Telefoniczną lub skorzystać z możliwości mailowego odwołania wizyty (z wykorzystaniem adresu rezygnacja@spwsz.szczecin.pl). Prosimy nie odpowiadać na maile z wyznaczonymi terminami.