Miejsce pracy: Szczecin, ul. Arkońska 4
Do głównych zadań należeć będzie:
- Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów, których stroną jest SPWSZ w Szczecinie, w tym przygotowywanie projektów umów we współpracy z kancelariami prawnymi, prowadzenie rejestrów zawartych umów, ich udostępnianie oraz prowadzenie uzgodnień i korespondencji z tym związanej
- Opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych oraz innej dokumentacji organizacyjnej
- Przygotowywanie pism, wniosków, protokołów oraz innej dokumentacji
- Przygotowywanie zmian i aktualizacji dokumentów formalno-prawnych, związanych z działalnością szpitala
- Przygotowywanie (we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi) zmian i aktualizacji dokumentów, regulaminów wewnętrznych
- Realizacja wniosków o udostępnianie informacji publicznej
- Współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Organizacyjno – Prawnego w zakresie realizacji wniosków o udostępnianie dokumentacji medycznej
- Przygotowywanie (na podstawie otrzymanych dokumentów źródłowych) projektów zarządzeń i decyzji Dyrektora
- Współdziałanie z kancelariami prawnymi w zakresie prac związanych z realizowanymi zadaniami.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek studiów: prawo
- Komunikatywność
- Dobra organizacja pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność sporządzania i redagowania pism
Mile widziane doświadczenie zawodowe w ochronie zdrowia
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – cały etat
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Świadczenia w ramach ZFŚS